top of page


Nieuwtjes & Weetjes


Namaste…..
Ik ben Gert, met mijn vriendin Marcianne en onze honden komen wij voor de eerste keer op camping " het groene bosje". Het was even moeilijk zoeken, maar de eigenaar gaf ons meteen een plek! Echter wel raar dat de mensen op de camping anders zijn dan wij, maar alles is onder controle... En met onze honden komt het ook goed. Wij zijn zen en proberen dat uit te dragen naar de andere gasten. Ben jij benieuwd hoe we dit doen kom gerust kijken!
13 mrt


Ja lieve mensen,
Hier ben ik dan, Bertiene, unne doodgewône hardwerkende boerin. As ge me kwijt bent dan kunde me in de verkesstal veinden, das mun lust en mun leven. Ik zal toch binnenkort effe wè oppas moeten gaan regelen veur die lieve rose schatjes, want munne zôôn gaot trouwen...pffffff ...nie met unne gezellige boerenmeid maar met unne meid uit ut gooi!! Un leuk ding hoor...maor die moeder van haar.....nou, ik zou zeggen, kom maor eens kijken hoe en wat ik ut allemaal goai beleven en
10 mrt


Hoi!
Ik ben Carin! Ik run samen met mijn zus Petra en haar man Arnold een camping genaamd het groene bosje. Het gaat niet zo goed met de camping en ik wil er alles aan doen om meer gasten naar ons toe te trekken. Ik heb daarbij niet altijd helemaal scherp wat ik binnenhaal, maar het zijn wel extra gasten dus extra centen. Als we denken dat we alles gehad hebben komt er ook nog een brand met alle gevolgen van dien. Willen jullie ook weten hoe dit afloopt? Kom gerust kijken! We kunn
7 mrt


Hallo allemaal,
Ik ben Arnold, maar iedereen op de camping noemt me Nol. Al jaren loop ik hier rond op Camping Het Groene Bosje, met een gereedschapskist in de ene hand en goede bedoelingen in de andere. Als er iets kraakt, lekt of piept – grote kans dat ik het ben geweest… of het weer moet oplossen. Samen met mijn vrouw Petra en schoonzus Carin houd ik de boel draaiende, al zegt mijn vrouw dat ik soms meer kapotmaak dan repareer. Ach ja, zonder mij zou het hier ook maar stil zijn, toch?
5 mrt


Namaste
Wat een heerlijke dag om mezelf aan jullie voor te stellen. Ik ben Marcianne en ben samen met mijn vriend Gert. We houden ervan om dicht bij de natuur te zijn. We hebben lang gezocht naar een passende plek om te verblijven in onze vakantie. Camping “Het groene bosje” is precies wat wij zoeken! Alles wat wij verlangen vinden we op deze camping. Het lijkt er wel op dat de eigenaresse van de camping ons niet in alles goed begrepen heeft, maar daar went iedereen vast wel aan. Of
3 mrt


Halloooo…
Ik ben Joke! Joke Smit, geboren en getogen in de allermooiste stad op aarde….. “Amsterdam”. Heerlijk deze stad. De drukte en de mensen om mijn heen. Maar soms gaan mijn man Kornelis en ik weg uit 020 naar onze caravan op Camping “Het Groene bosje” om alle drukte te ontvluchten. Even rust……… de gezonde lucht opsnuiven. Normaal ben ik een bezige bij maar ik vind het ook heerlijk om voor mijn caravan te breien of Candy Crush te spelen. Helaas mag mijn Fifi niet mee naar de campi
1 mrt


Hoiiii…..
Wat leuk dat jullie een kijkje nemen op de website van Camping Het Groene Bosje. Mijn naam is Petra en ik ben getrouwd met Arnold. Samen met hem en mijn zus Carin run ik al jaren deze camping. Onze ouders hebben de camping 50 jaar geleden opgericht en het is nog steeds als vanouds gezellig hier. Hygiëne staat bij ons hoog in het vaandel. Daarnaast zorgen we ook voor veel vertier voor jong en oud. Kom gezellig meedoen met onze bingo avond! Of wat dacht je van een avondje karao
27 feb


Goede avond…
…..ik ben Anne-Claire en afkomstig uit het Gooi. Ondanks mijn scheiding gun ik mijn dochter een prachtige toekomst met iemand van goede komaf. Helaas heeft mijn Sarah-Jane hier heel andere ideeën over. We belanden net voor de bruiloft in een achterlijk dorp en komen terecht op een armzalige camping met erg aparte gasten. Ze organiseren er nota bene bingo’s opgeleukt met leverworst in plaats van een toastje zalm. Wat een niveau… Als ik van de schrik bekomen ben, probeer ik er
24 feb


Mijn naam is…..
Kornelis Smit. Ik woon al mijn hele leven in Amsterdam en ik ga daar nooit meer vandaan. Buiten die 2 weken per jaar naar camping het Groene Bosje, ben ik het liefst in mijn eigen stad. Mijn vrouw Joke, en ik, vinden het altijd fijn om lekker op vakantie te zijn om de rust op te zoeken van buiten de stad. Nou ja, rust voor zover Joke mij dat toestaat. Als het aan haar ligt dan ben ik de hele dag van alles aan het doen én zitten we iedere avond bij de Bingo. Laat mij maar lekk
22 feb
bottom of page