top of page


Nieuwtjes & Weetjes


Namaste…..
Ik ben Gert, met mijn vriendin Marcianne en onze honden komen wij voor de eerste keer op camping " het groene bosje". Het was even moeilijk zoeken, maar de eigenaar gaf ons meteen een plek! Echter wel raar dat de mensen op de camping anders zijn dan wij, maar alles is onder controle... En met onze honden komt het ook goed. Wij zijn zen en proberen dat uit te dragen naar de andere gasten. Ben jij benieuwd hoe we dit doen kom gerust kijken!
13 mrt


Ja lieve mensen,
Hier ben ik dan, Bertiene, unne doodgewône hardwerkende boerin. As ge me kwijt bent dan kunde me in de verkesstal veinden, das mun lust en mun leven. Ik zal toch binnenkort effe wè oppas moeten gaan regelen veur die lieve rose schatjes, want munne zôôn gaot trouwen...pffffff ...nie met unne gezellige boerenmeid maar met unne meid uit ut gooi!! Un leuk ding hoor...maor die moeder van haar.....nou, ik zou zeggen, kom maor eens kijken hoe en wat ik ut allemaal goai beleven en
10 mrt


Hoi!
Ik ben Carin! Ik run samen met mijn zus Petra en haar man Arnold een camping genaamd het groene bosje. Het gaat niet zo goed met de camping en ik wil er alles aan doen om meer gasten naar ons toe te trekken. Ik heb daarbij niet altijd helemaal scherp wat ik binnenhaal, maar het zijn wel extra gasten dus extra centen. Als we denken dat we alles gehad hebben komt er ook nog een brand met alle gevolgen van dien. Willen jullie ook weten hoe dit afloopt? Kom gerust kijken! We kunn
7 mrt


Hallo allemaal,
Ik ben Arnold, maar iedereen op de camping noemt me Nol. Al jaren loop ik hier rond op Camping Het Groene Bosje, met een gereedschapskist in de ene hand en goede bedoelingen in de andere. Als er iets kraakt, lekt of piept – grote kans dat ik het ben geweest… of het weer moet oplossen. Samen met mijn vrouw Petra en schoonzus Carin houd ik de boel draaiende, al zegt mijn vrouw dat ik soms meer kapotmaak dan repareer. Ach ja, zonder mij zou het hier ook maar stil zijn, toch?
5 mrt


Namaste
Wat een heerlijke dag om mezelf aan jullie voor te stellen. Ik ben Marcianne en ben samen met mijn vriend Gert. We houden ervan om dicht bij de natuur te zijn. We hebben lang gezocht naar een passende plek om te verblijven in onze vakantie. Camping “Het groene bosje” is precies wat wij zoeken! Alles wat wij verlangen vinden we op deze camping. Het lijkt er wel op dat de eigenaresse van de camping ons niet in alles goed begrepen heeft, maar daar went iedereen vast wel aan. Of
3 mrt


Halloooo…
Ik ben Joke! Joke Smit, geboren en getogen in de allermooiste stad op aarde….. “Amsterdam”. Heerlijk deze stad. De drukte en de mensen om mijn heen. Maar soms gaan mijn man Kornelis en ik weg uit 020 naar onze caravan op Camping “Het Groene bosje” om alle drukte te ontvluchten. Even rust……… de gezonde lucht opsnuiven. Normaal ben ik een bezige bij maar ik vind het ook heerlijk om voor mijn caravan te breien of Candy Crush te spelen. Helaas mag mijn Fifi niet mee naar de campi
1 mrt


Hoiiii…..
Wat leuk dat jullie een kijkje nemen op de website van Camping Het Groene Bosje. Mijn naam is Petra en ik ben getrouwd met Arnold. Samen met hem en mijn zus Carin run ik al jaren deze camping. Onze ouders hebben de camping 50 jaar geleden opgericht en het is nog steeds als vanouds gezellig hier. Hygiëne staat bij ons hoog in het vaandel. Daarnaast zorgen we ook voor veel vertier voor jong en oud. Kom gezellig meedoen met onze bingo avond! Of wat dacht je van een avondje karao
27 feb


Goede avond…
…..ik ben Anne-Claire en afkomstig uit het Gooi. Ondanks mijn scheiding gun ik mijn dochter een prachtige toekomst met iemand van goede komaf. Helaas heeft mijn Sarah-Jane hier heel andere ideeën over. We belanden net voor de bruiloft in een achterlijk dorp en komen terecht op een armzalige camping met erg aparte gasten. Ze organiseren er nota bene bingo’s opgeleukt met leverworst in plaats van een toastje zalm. Wat een niveau… Als ik van de schrik bekomen ben, probeer ik er
24 feb


Mijn naam is…..
Kornelis Smit. Ik woon al mijn hele leven in Amsterdam en ik ga daar nooit meer vandaan. Buiten die 2 weken per jaar naar camping het Groene Bosje, ben ik het liefst in mijn eigen stad. Mijn vrouw Joke, en ik, vinden het altijd fijn om lekker op vakantie te zijn om de rust op te zoeken van buiten de stad. Nou ja, rust voor zover Joke mij dat toestaat. Als het aan haar ligt dan ben ik de hele dag van alles aan het doen én zitten we iedere avond bij de Bingo. Laat mij maar lekk
22 feb


Sarah - Jane
Hoihoi! Ik ben Sarah-Jane, geboren en getogen in ’t Gooi, maar vanaf morgen ruil ik de Gooische luxe in voor de eenvoud van het platteland. Ik ga namelijk trouwen met mijn grote liefde! Ehm, klein probleempje alleen: het hotel waar de bruiloft zou plaatsvinden is compleet afgebrand, en daarmee alles wat we voor de bruiloft geregeld hadden én mijn jurk. Gelukkig worden we fantastisch opgevangen door de eigenaresses van een camping in de buurt, en helpen zij ons om de bruiloft
10 feb


Hallo allemaal..... ik ben een nieuw gezicht!
Ik heet Carolien en ben 48 jaar, ik woon in Empel met Tom, 2 kinderen, onze oude kat Britt, cavia's en hamsters. Ik werk als paraveterinair in de dierenkliniek op de Kruisstraat. In april 2024 zag in de voorstelling van Impla en dacht "dat lijkt me erg leuk". Ik heb de stoute schoenen aangetrokken nadat Sjef (een speler bij Impla) mij wat informatie had gegeven van deze gezellige club mensen en ben dit jaar gestart. Ik heb geen ervaring maar ik heb er wel enorm veel zin in. D
1 feb


Ik ga me even voorstellen
Ik ben Roxy, nieuw gezicht bij Impla, maar niet op het toneel! Ik speel al jaren mee in musicals, waar de nadruk toch vooral lag bij zingen en dansen. Heel erg leuk, maar het toneelspelen bleef een beetje achter. Om daar toch wat meer ervaring mee op te doen kwam ik bij Impla terecht, en mocht ik me aansluiten bij de casts van ‘Of je worst lust’, waar ik Sarah-Jane mag spelen. Compleet anders dan wat ik gewend ben bij de musicals, maar zeker heel leuk! Ik woon in Den Bosch (M
25 jan


Mag ik me even voorstellen
Hallo lieve mensen, Daar ben ik dan, een nieuw gezicht.... jaja, waarschijnlijk nog de oudste ook van dit heerlijke zootje ongeregeld. Toneelspelen is nieuw voor mij, ik was meer van het zingen en musicals maar ben bij Impla in een warm bad terecht gekomen. Ik ben 64 jaar, woon samen met mijn lieve vriend Rob. Woon nét niet in Empel maar zie het toch als een thuiswedstrijdje, onze gezellige repetities op de donderdagavond. Ik heb 2 dochters en 3 heerlijke kleinkindjes waar i
20 jan


Theatergroep Impla wenst u prettige kerstdagen en een gelukkig Nieuwjaar!
Door Roxy de Wit Kerstmis is bijna hier, en daarna het nieuwe jaar, En voor we het weten is Impla’s premieredatum daar. Op 10, 11, 16 en 17 april 2026 nemen we u naar de camping mee, En we kunnen u vast verklappen: daar gaat niet alles oké! Toiletproblemen, vijf honden, een bruiloft, bingo en zelfs een brand! In onze nieuwe voorstelling ‘Of je worst lust!’ is echt van alles aan de hand. Een brandschone caravan en een eenvoudige oude tent. De gasten arriveren maar dan gaat ni
17 jan


Wij gaan weer beginnen!
Stempel van Empel 24-09-2025
24 sep 2025


Even kennismaken met...............Sacha!
Ha! Ik ben Sacha, sinds 2006 wonend in Empel met mijn fijne, gezellige, drukke gezin. Een paar jaar geleden bedacht ik me om eens uit...
20 jan 2025


Volop Talent bij Theatergroep Impla!
Theatergroep Impla is al meer dan 30 jaar een begrip in Empel. Ook trekt Impla ieder jaar veel publiek van buiten het dorp. Door de jaren...
17 dec 2023


In memoriam Nico van den Berg
Vrijdag 23 december bereikte ons het droevige bericht dat Nico van den Berg op 77 jarige leeftijd is overleden. Ondanks Nico al een...
29 dec 2022


Kennismaken met Monique
Met veel plezier speel ik al jaren bij Impla. We wonen inmiddels zo'n 23 jaar Empel en voel ik me helemaal thuis. De kinderen zijn ...
17 nov 2022


Kennismaken met John
Hallo cultuur liefhebbers! Als liefhebber van musical, theater en toneel ben ik zo'n 5 jaar geleden bij IMPLA aangeschoven om eens mee...
8 nov 2022
bottom of page